ТЕХНОЛОГІЯ ПЛАГІН-ГІБРИДУ

ТЕХНОЛОГІЯ ПЛАГІН-ГІБРИДУ

Двигуни технології плагін-гібрид Peugeot, що підзаряджаються

Будучи одним з головних учасників кожної технологічної революції, компанія PEUGEOT з успіхом бере участь здійснює енергетичний переходід та переконана у тому, що технології кожного разу роблять користування автомобілями приємнішим. Технологія гібриду, що підзаряджається, поєднує в собі два джерела енергії для пересування: електричний двигун з акумулятором, який можна заряжати, та бензиновий двигун внутрішнього згоряння. Це дає змогу подорожувати на короткі відстані в 100% електричному режимі (з запасом ходу за циклом WLTPДані, що стосуються PEUGEOT 3008 HYBRID4: запас ходу в електричному режимі складає від 56 до 59 км в залежності від опцій, встановлених на автомобілі. Запас ходу може варіюватися в залежності від фактичних умов експлуатації (погодних умов, стилю водіння, тощо).(Всесвітньої узгодженої процедури випробувань транспортних засобів малої вантажопідйомності) до 59 км, 69 км за циклом NEDCДані, що стосуються PEUGEOT 3008 HYBRID4: запас ходу в електричному режимі складає від 66 до 69 км в залежності від опцій, встановлених на автомобілі. Запас ходу може варіюватися в залежності від фактичних умов експлуатації (погодних умов, стилю водіння, тощо). (Новий Європейський їздовий випробувальний цикл), а на дальні подорожі ‒ на двигуні внутрішнього згоряння.
 

PEUGEOT пропонує PEUGEOT 3008, що підзаряджаєтьсядоступний з повним приводом: HYBRID4 .

ГІБРИДНИЙ ДВИГУН

Комбінація електричного та бензинового двигуна

ОПТИМАЛЬНІ ТА НЕПОМІТНІ ПЕРЕХОДИ
Для перемикання між електричним двигуном та ДВЗ, гідродинамічна передача в модифікаціях із ДВЗ поступається місцем мокрому багатодисковому зчепленню, що забезпечує збільшення крутного моменту на 60 Нм та кращу реакцію двигуна.

ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАДНІЙ МІСТ
Модифікація HYBRID4 має багатоланковий задній міст з електричним двигуном потужністю 110 к.с./80 кВт, щоб забезпечити повний привід, не впливаючи на місткість автомобіля.
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ
Двигун 1.6 PureTech було адаптовано та оснащено системою «Stop & Start» та спеціальною системою охолодження в передній частині. Він розвиває потужність до 180 к.с. на HYBRID та 200 к.с. на HYBRID4.

НОВА ЕЛЕКТРИЧНА АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Двигун PureTech сполучений з новою 8-ступеневою автоматичною коробкою передач e-EAT8. Разом із коробкою передач електричний двигун розвиває 100 к.с./80 кВт на передньому мосту.

АКУМУЛЯТОР  

Літій-іонного типу

Високовольтний літій-іонний акумулятор 300B, розташовано під задніми сидіннями модифікації HYBRID4повноприводний 3008HYBRID4 . Ємність акумулятора складає від 11,8 кВт/год до 13,2 кВт/годДля заряжуваного гібриду 3008. Гарантія на акумулятор терміном на 5 років або 100 тис. км. За цей час вона збереже до 70% своєї місткості.

Щоби максимально оптимізувати споживання CO2, віддавайте пріоритет водінню у 100%-електричному режимі під час Ваших щоденних міських поїздок. Швидкість при пересуванні в електричному режимі може сягати 135 км/год до того моменту, поки не увімкнеться двигун внутрішнього згорання.



ЗАРЯДКА

Просто та швидко

Гніздо зарядки розташовано на задньому лівому криліСиметрично з лючком паливного бака.

Ви зможете повністю підзарядити акумуляторну батарею плагін-гибрида:

  • менше 7 годин від стандартної розетки (зарядний пристрій потужністю 3,7 кВт, на 8 А);
  • за 4 години від посиленої розетки (зарядний пристрій потужністю 3,7 кВт, на 14 А).

Крім того, ви зможете швидше та безпечніше підзарядити свій гібридний автомобіль за допомогою зарядного пристрою Wall Box. Повний заряд забирає лише 1 годину 45 хвилин через Wall Boxi на 7,4 кВ.

 

ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ

Для продовження задоволення

НОВА ФУНКЦІЯ BRAKEГальмування 

Водій має можливість активувати унікальну функцію Brake, яка дозволяє уповільнити рух автомобіля, не натискаючи на педаль гальма. Вона також дозволяє заряджати акумулятор, наприклад, при спуску. У режимі DriveВодіння , увімкнення команди «назад» в системі керування автоматичної коробки передач «Shift and Park by wire»Дротове керування перемиканням та паркуванням  дозволяє активувати режим BrakeГальмування .

НОВА ФУНКЦІЯ e-SAVE

За допомогою функції e-SAVE водій може накопичувати запас електроенергії, щоб використати її в потрібний момент. Наприклад, ця функція дає можливість зберігати запас електроенергії перед зоною низьких викидів.

 

Доступ здійснюється через меню e-SAVE сенсорного екрану, для чого достатньо вибрати режим Zéro Emission (нульового викиду) на селекторі режимів водіння, щоби їхати у повністю електричному режимі.

PEUGEOT i-COCKPIT® Організація простору навколо водія 

PEUGEOT i-Cockpit® - новий підхід до організації простору навколо водія, що дарує нові та свіжі враження від перебування в салоні. Воно може повністю налаштовуватися під водія.

Праворуч на цифровій приладовій панелі знаходиться вимірювач електроенергії, який складається з 3 зон:
- ECO для водіння з оптимальним використанням енергії;
- POWER для більш динамічного водіння;
- CHARGE для фаз накопичення електроенергії.

З обох боків панелі розташовані два енерговимірювачі: один ‒ для пального, інший ‒ для електрики. Наявний запас ходу в км вказано під цими вимірювачами.

ПРОСТА ТА ІНТУИТИВНО ЗРОЗУМІЛА ЕРГОНОМІКА

Під час зарядки, цифрова панель приладів показує оптимальний запас ходу, зарядний струм, швидкість зарядки та час, який залишився до повної зарядки.

Сенсорний екран включає в себе гібридне меню, яке надає доступ:

  • до сторінки руху електроенергії, яка ілюструє стан роботи гібридної системи;
  • до зарядних пунктів;
  • до радіусу дії повністю електричного режиму;
  • до радіусу дії повністю електричного режиму + режим роботи на ДВЗ.

ЗВ'ЯЗОК З АВТОМОБІЛЕМ ЧЕРЕЗ MYPEUGEOT®

Залишайтесь на зв'язку з Вашим автомобілем

Для максимальної динамічності оновлено зміст мобільного додатку MyPeugeot. Тепер за його допомогою можна активувати дистанційну зарядку, дізнатися про прогрес та стан зарядки автомобіля, передбачити його теплову підготовку або навіть оцінити дані про споживання ним пального чи електроенергії будь-коли та будь-де.