WLTP

Стандарт WLTP Peugeot

WLTP

WLTP

Світова узгоджена процедура випробувань транспортних засобів

Протокол WLTP (Worldwide Harmonized Vehicle Test Procedure) використовується для сертифікації транспортних засобів з присвоєнням їм конкретного типу відповідно до стандартів Європейського союзу. Він регламентує новий випробувальний цикл і нову методику вимірювання витрати палива, викидів COта інших забруднюючих речовин для легкових автомобілівЛегкові та комерційні автомобілі < = 3,5 т  в стандартизованих (лабораторних) умовах.

Протокол WLTP замінить попередню процедуру сертифікації (NEDC), яка вступила в силу в 1992 році. З вересня 2017 року всі нові моделі, вперше випущені в продаж, повинні бути сертифіковані за протоколом WLTP. Починаючи з вересня 2018 року, вже всі автомобілі повинні бути сертифіковані за протоколом WLTP. Новий протокол лабораторних випробувань буде доповнений виміром викидів забруднюючих речовин в реальних умовах: Real Driving Emission (RDE).

Новий протокол WLTP дозволить споживачам отримати більш точне уявлення про свій автомобіль в частині споживання палива, а також викидів CO2.

PEUGEOT ТА НОВИЙ ПРОТОКОЛ WLTP

Що стосується викидів забруднюючих речовин, автомобілі Peugeot, оснащені двигунами Euro6.2Європейські норми викидів забруднюючих речовин  , вже відповідають рівням викидів, які будуть застосовуватися з вересня 2020 року.

Розумні технологічні рішення, що передбачили появу нових стандартів (SRCВибіркове каталітичне відновлення   для дизельних і FAPФільтр твердих частинок   для бензинових двигунів), дозволили вже зараз привести автомобілі Peugeot у відповідність до вимог WLTP (обов'язкових для всіх легкових автомобілів, починаючи з вересня 2018 року), які наближені до реальних умов водіння.

При цьому група PSA публічно підтримувала введення нової процедури з початку 2015 року. Крім того, прагнучи найкращим чином поінформувати клієнтів і керуючись принципом прозорості, група PSA опублікувала на своєму сайті показники витрати палива (починаючи з 2016 року) і викидів NOxОксид азоту   (починаючи з березня 2018 роки) своїх моделей в реальних умовах використання, відповідно до протоколу, розробленого спільно з неурядовими організаціями (T & E і FNE) і сертифікованого незалежною третьою стороною (Bureau Veritas).

ЩО ЗМІНИЛОСЯ ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ WLTP ?

Зміни в стандартизованих методиках випробувань

  • Вимірювання обсягу шкідливих викидів з метою розгляду можливості модифікації легкових автомобілів
  • Збільшення відстані, пройденої під час циклів
  • Випробування проведені на більш високих швидкостях
  • Більш нервовий і реалістичний стиль їзди
  • Збільшення тривалості циклів

ВІД NEDC ДО WLTP

Мета нової методики WLTP полягає в поліпшенні уявлення реальних умов експлуатації транспортних засобів і існуючих технологій у ході сертифікації. Вона передбачає суворіші умови випробувань і більш динамічний профіль водіння в порівнянні з попереднім циклом NEDC, який був розроблений у 1990-х роках. Новий протокол був розроблений на основі фактичних даних про водіння, в той час як їздовий цикл NEDC враховував лише теоретичні профілі водіння.

Протокол WLTP дозволяє отримати більш точні значення, оскільки враховує характеристики конкретного автомобіля, в тому числі все додаткове обладнання, яке може в значній мірі впливати на споживання палива і викиди CO2. Значення WLTP в деяких випадках перевищують значення NEDC для одного і того самого автомобіля. Це не означає, що характеристики витрати палива погіршилися; йдеться про новий спосіб їх вимірювання, заснований на більш тривалому циклі з більш суворими умовами, що дозволяє точніше відобразити тонкощі сучасної експлуатації автомобілів.

ОСНОВНІ ВІДМІННОСТІ МІЖ ДВОМА ПРОЦЕДУРАМИ ВИПРОБУВАНЬ NEDC VS WLTP

NEDC WLTP
Cycle de test Cycle de test unique  Cycle dynamique plus représentatif des conditions de conduite réelle
Durée du cycle 20 minutes 30 minutes
Distance du cycle 11 kilomètres  23,25 kilomètres
Phases de conduite 2 phases, 66 % de conduite urbaine et 34 % de conduite rurale  4 phases plus dynamiques, 52 % de conduite urbaine et 48 % de conduite rurale
Vitesse moyenne  34 km/h 46,5 km/h
Vitesse maximum 120 km/h 131 km/h
Influence des options individuelles Le NEDC ne tient pas compte de l’impact sur les émissions de CO2 et sur la performance énergétique Les caractéristiques additionnelles (pouvant varier selon les modèles) sont prises en compte
Changements de vitesse  Changements de vitesse fixes  Points de passage calculés pour chaque véhicule
Températures de test Mesures réalisées entre 20 et 30 °C Essais réalisés à 23 °C, CO2 corrigé à 14 °C

ШКІДЛИВИ ВИКИДИ В РЕАЛЬНИХ УМОВАХ ВОДІННЯ REAL DRIVING EMISSIONS - RDE

Починаючи з вересня 2018 року, всі виробники на додаток до протоколу сертифікації WLTP повинні будуть вимірювати обсяг шкідливих викидів, що виробляють їх моделі в реальних умовах водіння (RDE); це стосуватиметься всіх автомобілів, що продаються в ЄС, а також в Швейцарії, Туреччині, Норвегії, Ліхтенштейні, Ізраїлі та Ірландії.

Крім зазначених RDE-тестів, для отримання більш достовірної інформації проводяться вимірювання викидів забруднюючих речовин, таких як оксиди азоту (NOx) і дрібні частинки, на дорогах загального користування.

FAQ

Що означає WLTP ?

WLTP - абревіатура Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (Всесвітня узгоджена методика випробувань для легкових автомобілів).

Це нова методика випробувань, що дозволяє отримати більш реалістичний аналіз витрати палива і викидів CO2 для конкретного транспортного засобу. З вересня 2018 року всі уперше зареєстровані транспортні засоби повинні бути сертифіковані за протоколом WLTP. Протокол WLTP поступово замінить колишню методику NEDC (New European Driving Cycle).

Що таке їздовий цикл WLTP ?

Показники витрати палива та шкідливих викидів в автомобілях, як і раніше, залежать від стилю водіння конкретної особи, тому для вироблення стандарту WLTP знадобилося зібрати великий обсяг даних по всьому світу. Отримані дані були використані для визначення чотирьох репрезентативних фаз з чотирма середніми швидкостями: низькою, середньою, високою та дуже високою.

У кожній з цих фаз різні ситуації (гальмування, прискорення, зупинка) оцінюються за допомогою різних вимірів, щоб змоделювати ситуацію водіння в повсякденному житті. Комбінація цих фаз складає так званий «їздовий цикл».

Витрата палива розрахована для чотирьох різних ситуацій водіння із загальним комбінованим значенням для автомобілів з бензиновим, дизельним, гібридним двигуном і для плагін-гібридів.

Що означає WLTP для мене?

Набрання чинності протоколу WLTP означає, що витрата палива і обсяг викидів CO2, зазначені в описі транспортного засобу, більш точно відображають показники, що досягаються в реальних умовах водіння.

Методика WLTP враховує окремі параметри (наприклад, зимові шини або скляний дах) і дозволяє отримати більш достовірні значення на основі точної конфігурації вашого автомобіля.

Звісно, ці значення дозволять побачити, що автомобілі, оснащені двигуном внутрішнього згоряння, покажуть більш високі значення витрати палива і шкідливих викидів, у той час як електромобілі (включаючи плагін-гібриди) продемонструють невисокий запас ходу. Крім того, це може привести до зростання числа транспортних засобів, на які поширюється податок на викиди CO2. У той же час автомобілі, сертифіковані за протоколом WLTP, будуть обкладатися податком на підставі вимог, встановлених стандартом NEDC. Таким чином, в короткостроковій перспективі системи оподаткування, засновані на викидах CO2, не зміняться (податок на викиди CO2, податок на службові автомобілі (TVS)).

Що значить RDE ?

RDE - абревіатура Real Driving Emissions (шкідливі викиди в реальних умовах водіння). Це нова методика вимірювання викидів забруднюючих речовин, таких як оксиди азоту (NOx) і дрібні частинки.

Як випливає з назви, випробування RDE проводяться на дорогах загального користування в реальних умовах руху, а не в лабораторії. Вимірювання проводяться з використанням інтелектуального пристрою під назвою PEMS (Portable Emissions Measurement System - портативна система вимірювання шкідливих викидів), який в ході випробувань закріплюють на задній частині автомобіля.

Що означає EURO 6 ?

Євро-6 - діючий стандарт, який встановлює межі викидів забруднюючих речовин. Він визначає максимальні значення викидів дрібних частинок і оксидів азоту, які стали нижче, ніж в попередньому стандарті Євро-5.

З вересня 2018 року стандарт Євро-6 переходить на другий етап: стандарт Євро-6.2. Він встановлює ще більш низькі межі викидів дрібних частинок для автомобілів з бензиновими двигунами, в порівнянні з попереднім етапом.

Що таке вибіркове каталітичне відновлення?

З метою подальшого зниження викидів забруднюючих речовин у вихлопні системи дизельних автомобілів додається рідкий аміак під назвою AdBlue®. Вибіркове каталітичне відновлення (Selective Catalytic Reduction - SCR) з використанням реагенту AdBlue® дозволяє знизити викиди оксидів азоту до 90%. Після цього залишаються переважно водяна пара, азот і CO2.

Що означає процедура сертифікації?

Набір стандартизованих параметрів, зокрема випробувальний цикл, для сертифікації транспортних засобів.
Таким чином, унікальна процедура сертифікації дозволяє порівняти витрату палива і обсяг викидів CO2 в різних автомобілях.
З 1992 року діяв їздовий цикл NEDC (New European Driving Cycle), а починаючи з вересня 2018 року його замінить методика WLTP.

Навіщо потрібно змінювати процедуру сертифікації ?

Колишня процедура NEDC була визнана нерепрезентативною в частині реальності умов, в яких їздять наші клієнти.
Витрата палива, розрахована за методикою WLTP, буде ближче до тих показників, які фіксують наші клієнти.

Чи збільшиться у мене витрата палива?

Нові значення WLTP жодним чином не вплинуть на збільшення витрати палива вашого автомобіля. Методика випробувань WLTP призведе до збільшення значення CO2 г/км для конкретного автомобіля в порівнянні з методикою NEDC, оскільки йдеться про більш тривалий цикл з більш суворими умовами; таким чином, стандарт WLTP покликаний більш точно відобразити поточну ситуацію. Іншими словами, більш високе значення CO2 означає не збільшення витрати палива, а скоріше більш реалістичний показник CO2 за рахунок зміни способу випробувань транспортних засобів.

Коли стандарт набирає чинності ?

Значення WLTP має зазначатися для клієнтів, починаючи з:

1 січня 2019 року - для легкових автомобілів
1 січня 2020 року - для комерційних автомобілів.