ЕФЕКТИВНІСТЬ

ВИСОКОПРОДУКТИВНІ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ ТА ДВИГУНИ

Однією з основних задач компанії PEUGEOT, як автовиробника, є захист навколишнього середовища, що на нашу думку, взаємопов'язано з задоволенням від кермування. Інженери та дизайнери PEUGEOT прийняли виклик, розробивши повний спектр відповідних рішень.

ДВИГУНИ PURETECH

Лінійка 3-циліндрових бензинових двигунів Peugeot PureTech ‒ це ідеальне поєднання високої продуктивності та передових технологій. У 2015, 2016 та 2017 роках ця лінійка визнана переможцем конкурсу «Двигун року» в своїй категорії та встановлюється на всі моделі Peugeot від 108 до 5008.

ДВИГУНИ BLUEHDI

З точки зору зменшення шкідливих викидів компанія Peugeot розробила найефективнішу систему з усіх представлених на ринку, чим підтвердила свій статус лідера в сфері охорони навколишнього середовища. BlueHDi ‒ це лінійка дизельних двигунів Peugeot, що відповідають стандарту «Євро-6» і поєднують в собі високу продуктивність і низький рівень шкідливих викидів.

АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ EAT6

EAT6i ‒ це 6-ступінчата автоматична коробка передач, що оптимізує витрату пального і враження від їзди. Вона розроблена для істотного зниження викидів вуглецю і забезпечення високої якості водіння.

 

 

АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ EAT8

Ця автоматична коробка передач Peugeot зменшує витрату палива до 7% завдяки підвищеній ефективності, що оснащена системою Stop&Start, до 20 км/год та перемикання до 8 швидкостей. Дана система ідеальна для використання у місті, оскільки вона автоматично призупиняє роботу двигуна, під час зупинки зупиняється.

STOP&START

Технологія Stop&StartСистема автоматичної зупинки та запуску двигуна , яка використовується в бензиновому та дизельному двигунах, забезпечує екологічність та приємні враження від їзди!

Ця система ідеально підходить для їзди містом: вона автоматично припиняє роботу двигуна під час зупинки автомобіля ‒ наприклад, на світлофорі на червоне світло або біля знака «Стоп». Коли водій готовий продовжити рух, двигун плавно і без затримок відновлює роботу.

Ця система має ряд переваг: контроль споживання пального (зниження витрати на 15% при русі в щільному потоці в порівнянні зі звичайним автомобілем), скорочення викидів СО2 нульовий рівень викидів при зупинці двигуна  і відсутність шуму під час зупинки. Для повної сумісності з усіма режимами руху система Stop&Start може бути відключена.

 

ПЛАТФОРМИ EMP2 та CMP

Доступні дві платформи: модульна конструкція платформи EMP2Efficient Modular Platform 2: платформа нового покоління групи компаній PSA Peugeot Citroën  та мультиенергетична платформа CMP/eCMP взяті за основу для проектування та виробництва нових моделей міських автомобілів середнього і преміального класу групи компаній PSA Group й, зокрема, забезпечують наступне:

Платформа EMP2 була розроблена в 2013 році для Peugeot 308 і використовувалася для виробництва нових моделей, таких як седан Peugeot 3008/плагін-гібрид 3008 та 5008, а також плагін-гібрид 508/508, плагін-гібрид 508SW/508SW, Rifter, Traveller та Expert.
Платформа CMP/eCMP призначена для виробництва міського автомобіля 208/e-208 та компактного седана 2008/e-2008.

4-циліндрові, гібридні, повний привід, тощо 

ЕЛЕКТРОДВИГУН

PEUGEOT є єдиним виробником у світі, що пропонує повний спектр транспортних засобів, що працюють виключно на електричному двигуні.
 

ГІБРИД

PEUGEOT, будучи ключовим учасником технологічної революції, впевненими кроками рухається до переходу до енергетичної безпеки, дотримуючись наступних переконань: технології повинні дарувати задоволення від їзди.

Технологія Plug-In Hybrid поєднує в собі два джерела енергії для керування: вона поєднує в собі електродвигун з заряджуваною батареєю і бензиновий двигун внутрішнього згоряння.
Таким чином, Ви отримуєте 100% електричний двигундальність пробігу ‒ до 59 км згідно з протоколом WLTP для поїздок на короткі відстані та двигун внутрішнього згоряння для поїздок на далекі відстані.

УТИЛІЗАЦІЯ АКУМУЛЯТОРІВ

Відповідно до своїх зобов'язань щодо зменшення впливу на навколишнє середовище автомобілів, що відслужили свій строк, група компаній PSA об'єднала зусилля зі SNAMSociété Nouvelle d'Affinage des Métaux (Компанія з переробки акумуляторів та батарей) , європейським лідером у зборі та переробці акумуляторів. Угода, підписана наприкінці 2015 року в рамках партнерства, розпочатого зі SNAM з 2012 року у Франції, гарантує якість збору та утилізації акумуляторів електричних та гібридних автомобілів Групи наприкінці строку їх служби по всій її мережі дилерів та дистриб'юторів та виробничим майданчикам у Європі.

Ефективність, досягнута SNAM*, становить 70% ефективності перероблених мас літій-іонних акумуляторів в електромобілях та 84% нікель-метал-гідридних акумуляторів в гібридних транспортних засобах. Ці показники значно перевищують порогові значення європейських норм, які передбачають 50% переробки матеріалів.