Положення в області охорони здоров'я (COVID-19) Дізнатися більше

NEW 3008 SUV

Новий Plag-in гібрид Peugeot 3008
Новий Plag-in гібрид Peugeot 3008

НОВИЙ ГІБРИДНИЙ КРОСОВЕР PEUGEOT 3008

НОВИЙ ГІБРИДНИЙ КРОСОВЕР PEUGEOT 3008 HYBRID4

У новому гібридному кросовері PEUGEOT 3008 потужність та вишуканість поєднано з найсучаснішими технологіями, що сприяє отримати  унікальні  враження від водіння. Пропонується  одна модифікація HYBRID4 на 300 к. с. з повнимi приводом. Філігранно поєднуючи дію електричних двигунів та ДВЗ, вони демонструють неабияку динаміку та помірно споживають пальне. Режим «Електро» подарує вам чудові враження від їзди.

ПЕРЕВАГИ

ГІБРИД, ЩО ПІДЗАРЯДЖАЄТЬСЯ: УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС ЇЗДИ

до 59 км
запасу ходу  (за циклом WLTP)

Задоволення від їзди

За кермом гібрида, що підзаряджається від електромережі, ви зможете вибирати, як їздити: за допомогою ДВЗ або на електротязі. У режимі «Електро» насолодіться такими новими можливостями:

  • Запас ходу на електротязі до 59 км (за циклом WLTPi);
  • Плавна та розмірена їзда, менше вібрацій;
  • Швидкий розгін завдяки моментальному максимальному крутному моменту двигуна;
  • Напрочуд тиха робота двигуна.

до 300 к.с.
та привід на 4 колеса

Економія

Численні можливості для економії та переваги:

  • У середньому заощаджуйте до  40%i пального;
  • Використання режиму «Електро»;
  • Менші витрати на технічне обслуговування та поточний ремонт.

0 г CO2
потрапляє у довкілля у режимі «Електро»

Простота

Функції, спроектовані для вас:

  • Просте та інтуїтивно зрозуміле підзаряджання за 7 годинi;
  • Можливість повної підзарядки акумуляторної батареї менше ніж за 2 годиниi;
  • Дистанційне керування за допомогою застосунку MyPeugeot.

ДИЗАЙН

НОВА ЕРА СУЧАСНОСТІ

Новий гібридний кросовер PEUGEOT 3008 може похизуватися яскравим зовнішнім оформленням у стилі хай-тек: нова солідна передня частина прикрашена повністю світлодіоднимиi фарами з функцією SDLi. Завдяки характерному стилю оформлення, де ідеально поєднано сміливі рішення та плавні форми, вдалося змінити уявлення про сучасний кросовер.

/image/30/6/peugeot-3008phev-2020-064-fr.749306.jpg

Емблема HYBRID4

Емблема HYBRID4i, що прикрашає крила кузова нового кросовера PEUGEOT 3008 непомітно натякає, що вона належить до технологічно розвиненого світу, яким є гібрид, що підзаряджається від електромережі.

Peugeot 3008 колісні диски

Упевненість кросовера

Такі елементи оформлення, як 18-дюймові алюмінієві колісні диски Los Angeles, широкі захисні накладки на колісних арках та міцні пороги дверей якнайкраще пасують загальному образу кросовера як надійного та безпечного автомобіля.

/image/27/4/peugeot-3008phev-2009styp-043.749274.jpg

Ексклюзивна оббивка сидінь з алькантари

У салоні нового гібридного кросовера PEUGEOT 3008, що підзаряджається від електромережі, передбачено ексклюзивну комбіновану оббивку сидіньi з тканини та алькантари з декоративним айкінітовою прострочкою верхнього канту.

/image/27/5/peugeot-3008phev-2009styp-040.749275.jpg

Місце водія з концепцією i-Cockpit®, адаптована для їзди на гібриді, що підзаряджається від електромережі

Вдосконалене місце водія PEUGEOT i-Cockpit® на новому гібридному кросовері PEUGEOT 3008, що підзаряджається від електромережі, забезпечує спонукальне та інтуїтивно зрозуміле використання органів керування під час щоденної їзди. Конструкцію цифрової панелі приладів та сенсорного екрану було пристосовано для простого та дієвого використання.

/image/27/6/peugeot-3008phev-2009styp-053.749276.jpg

Цифрова панель приладів

На цифровій панелі приладів, що розташована попереду над кермом та має високоякісний екран, що постійно відображає таку  інформацію:

  • Режим їзди: «Електро», «Спорт», «Гібрид», «Повний привід»i;
  • Запас ходу на електричній тязі;
  • Запас ходу на пальному;
  • Дані про споживання енергії, що надходять від вольтамперметра: CHARGEi, ECOi та POWERi.
/image/27/7/peugeot-3008phev-2009styp-054.749277.jpg

10-дюймовий HD-екран з високою роздільною здатністю

Ви зможете запрограмувати підзаряджання акумуляторної батареї за допомогою нового 10-дюймовогоi сенсорного HD-екрана. Він дозволить вам отримати доступ до налаштувань та даних про поїздки на новому гібридному кросовері PEUGEOT 3008, що підзаряджаться від електромережі:

  • Потоки енергії, що ілюструють роботу гібридної системи;
  • Статистичні дані про споживання електроенергії та пального;
  • Налаштування процесу підзаряджання;
  • Активування функції e-Save;
  • Попереднє встановлення мікроклімату у салоні.

ТЕХНОЛОГІЇ

ГІБРИД, ЩО ПІДЗАРЯДЖАЄТЬСЯ ВІД ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ

/image/27/8/peugeot-hybrid-2018-011-fr.749278.jpg

Гібридна установка, що підзаряджається від електромережі

Для тих, хто прагне найсильніших відчуттів, новий кросовер PEUGEOT 3008 пропонується у повнопривідній версії HYBRID4 300 e-АКПП-8 AWDi .

 У ній поєднано:

  • Бензиновий двигун PureTech на 147 кВт (200 к. с.) для версії HYBRID4i ;
  • Електродвигун на 81 кВт попереду та ще один двигун на 83 кВт позаду.
/image/27/9/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.749279.jpg

Літій-іонна акумуляторна батарея (240—400 В)

У режимі «Електро» заряду акумуляторної батареї вистачить на 59 км за циклом WLTPi  для версії HYBRID4.

Емність акумуляторної батареї — 13,2 кВт.

Високовольтна батарея змонтована під заднім рядом сидінь, що не впливає на простір салону та на місткість багажника над знімною підлогою.

На акумуляторну батарею поширюється гарантія терміном на 5 років або 100 тис. км. За цей час вона збереже до 70% своєї місткості.

Функція «e-SAVE» дозволить водієві заощадити певний запас електроенергіїi, щоб під час поїздки використати його за потреби пізніше. Ця функція корисна для проїзду у зони з обмеженим в’їздом.

ЗАПАС ХОДУ ТА ПІДЗАРЯДЖАННЯ

ЗАПАС ХОДУ НА ЕЛЕКТРОТЯЗІ ДО 59 КМ (WLTP)

Літій-іонна акумуляторна батарея нового гібридного кросовера PEUGEOT 3008 дозволить вам долати відстань до 59 км у режимі «Електро» (за циклом WLTPi — Всесвітнім циклом узгоджених випробувань транспортних засобів малої вантажопідйомності).

Цикл WLTP надає користувачам більш точне та реалістичне уявлення про запас ходу у відповідності до даних, отриманих під час фактичного використання автомобіля.

ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗАПАС ХОДУ В РЕЖИМІ «ЕЛЕКТРО»

/image/28/0/vitesse.749280.png
ШВИДКІСТЬ

Рухаючись з помірною швидкістю на автомагістралях та дорогах для автомобілів, ви зможете зберегти більший запас ходу.

/image/28/1/style-de-conduite.749281.png
МАНЕРА ЇЗДИ

Уникаючи різких розгонів та гальмувань, ви зможете зберегти більший запас ходу.

/image/28/2/temp-ratures.749282.png
ТЕМПЕРАТУРА

Використання кондиціонера повітря або обігрівача салону під час їзди негативно впливає на запас ходу.

/image/28/3/1432-e79weightalert-med-ivi.749283.png
НАВАНТАЖЕННЯ

На запас ходу можуть вплинути кількість пасажирів у салоні або багажу у багажнику.

/image/28/0/vitesse.749280.png
ШВИДКІСТЬ

Рухаючись з помірною швидкістю на автомагістралях та дорогах для автомобілів, ви зможете зберегти більший запас ходу.

/image/28/1/style-de-conduite.749281.png
МАНЕРА ЇЗДИ

Уникаючи різких розгонів та гальмувань, ви зможете зберегти більший запас ходу.

/image/28/2/temp-ratures.749282.png
ТЕМПЕРАТУРА

Використання кондиціонера повітря або обігрівача салону під час їзди негативно впливає на запас ходу.

/image/28/3/1432-e79weightalert-med-ivi.749283.png
НАВАНТАЖЕННЯ

На запас ходу можуть вплинути кількість пасажирів у салоні або багажу у багажнику.

ПРОСТІ ТА ШВИДКІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПІДЗАРЯДКИ

Щоб скористатися всіма перевагами нового гібридного кросовера PEUGEOT 3008, такими як їзда на електротязі, ощадливіше споживання пального та менша кількість CO₂ у відпрацьованих газах, рекомендуємо регулярно підзаряджати акумуляторну батарею.

/image/30/7/peugeot-3008phev-2020-014-fr.749307.jpg

Підзаряджання вдома та на роботі

Ви зможете повністю підзарядити акумуляторну батарею нового гібридного кросовера PEUGEOT 3008:

  • за допомогою звичайної розетки (8 А, 220 В) за 7 годин;
  • за допомогою швидкісної розетки Green’up® (16 А, 220 В) за 4 години.

Крім того, ви зможете швидше та безпечніше підзарядити свій гібридний PEUGEOT 3008 за допомогою зарядного пристрою Wall Box. Повний заряд забирає лише 1 годину 45 хвилин через Wall Boxi на 7,4 кВт. 

/image/30/8/peugeot-3008phev-2020-141-fr.749308.jpg

Підзаряджання на громадській зарядній станції

Щоб підзарядити свій гібридний автомобільi, скористайтеся послугами громадських зарядних станцій.

РЕЖИМИ ЇЗДИ

/image/30/9/peugeot-3008phev-2020-019-fr.749309.jpg

ВИБІР РЕЖИМУ ЇЗДИ

—  Режим «Електро»: дозволяє їхати на електротязіi  на швидкості до 135 км/год;

—  Режим «Гібрид»: регулярна зміна електричного двигуна на ДВЗ та навпаки, щоб оптимізувати використання електричної енергії та пального;

—  Режим «Спорт»: двигун внутрішнього згоряння та електродвигун(-и) працюють на повну потужність для досягнення максимальної динамики;

—  Режим «Повний привід» (4WD)i: використовується для покращення зчеплення.

/image/31/0/peugeot-3008phev-2020-033-fr.749310.jpg

РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ ПІД ЧАС ГАЛЬМУВАННЯ

Ця система уможливлює рекуперацію кінетичної енергії, яка виділяється під час гальмування та сповільнення (така енергія зазвичай розсіюється на автомобілях з ДВЗ).

Це дозволить вам частково підзарядити високовольтну акумуляторну батарею та збільшувати запас ходу, коли ви вирішите перейти у режим «Електро».

Функцію «Гальмування» можна активувати окремо, щоб дозволити автомобілю уповільнювати рух без натискання на педаль гальма. Ця функція діє як гальмування двигуном та може підзаряджати акумуляторну батарею.

MyPeugeot®

КЕРУЙТЕ АВТОМОБІЛЕМ ДИСТАНЦІЙНО

/image/31/3/peugeot-3008phev-2020-143-fr.749313.jpg

Скористайтеся персоналізованими послугами у режимі реального часу, що синхронізуються з вашими обліковими записами, за допомогою безплатного застосунку MyPeugeot®i:

  • Слідкуйте за станом свого автомобіля (дані про поїздки, розташування);
  • Швидкий та простий доступ до служби допомоги у дорозі;
  • Слідкуйте за наближенням планового технічного огляду та обслуговування;
  • Керуйте процесом підзарядки акумуляторної батареї та температурою у салоніi;
  • Слідкуйте та плануйте підзарядку у непікові години безпосередньо з вашого смартфонуi.

ГАЛЕРЕЯ

ВАС МОЖУТЬ ЗАЦІКАВИТИ