Положення в області охорони здоров'я (COVID-19) Дізнатися більше
308 hatchback
308 hatchback

308 5-ДВ. ХЕТЧБЕК

від 592 400 грн


Відгуків:1

ТЕХНОЛОГІЇ

На новому Peugeot 308 застосовані інноваційні технології, які допоможуть водієві під час подорожей.

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПОЧАТКУ РУХУ HILL ASSIST

Завдяки системі допомоги при початку руху Hill Assisti ви зможете безпечно рушати в гору. Система буде утримувати гальмо протягом 2 секунд, щоб ви встигли перемістити ногу з педалі гальма на педаль газу.

Електричне стоянкове тормозінняi автоматично задіюється, коли двигун глушиться, і знімається, як тільки він знову запущений.

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПОЧАТКУ РУХУ HILL ASSIST

Завдяки системі допомоги при початку руху Hill Assisti ви зможете безпечно рушати в гору. Система буде утримувати гальмо протягом 2 секунд, щоб ви встигли перемістити ногу з педалі гальма на педаль газу.

Електричне стоянкове тормозінняi автоматично задіюється, коли двигун глушиться, і знімається, як тільки він знову запущений.

/image/17/2/08.98172.jpg

ЕЛЕКТРОГІДРАВЛІЧНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ

На новому Peugeot 308 передбачений електро-гідравлічний підсилювач рульового управління, який забезпечує легкість і точність управління автомобілем як на трасі, так і при маневруванні в міських умовах.

/image/18/5/41.98185.jpg

СИСТЕМА БЕЗКЛЮЧОВОГО ДОСТУПУ І ПУСКУ ДВИГУНА

Для того, щоб відкрити автомобіль і завести двигун, замість традиційного ключа на новому Peugeot 308 передбачена система з електронним ключемi, які працюють в радіодіапазоні. Для того, щоб запустити або заглушити двигун досить натиснути на кнопку «Пуск-Стоп». Вийшовши з машини, просто піднесіть радіоключ до дверної ручки і автомобіль закриється (попередньо перевіривши, що в салоні немає пасажирів).

/image/17/2/08.98172.jpg

ЕЛЕКТРОГІДРАВЛІЧНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ

На новому Peugeot 308 передбачений електро-гідравлічний підсилювач рульового управління, який забезпечує легкість і точність управління автомобілем як на трасі, так і при маневруванні в міських умовах.

/image/18/5/41.98185.jpg

СИСТЕМА БЕЗКЛЮЧОВОГО ДОСТУПУ І ПУСКУ ДВИГУНА

Для того, щоб відкрити автомобіль і завести двигун, замість традиційного ключа на новому Peugeot 308 передбачена система з електронним ключемi, які працюють в радіодіапазоні. Для того, щоб запустити або заглушити двигун досить натиснути на кнопку «Пуск-Стоп». Вийшовши з машини, просто піднесіть радіоключ до дверної ручки і автомобіль закриється (попередньо перевіривши, що в салоні немає пасажирів).

ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНСТРУКЦІЇ

Завдяки зменшеним габаритам новий Peugeot 308 став легше. Так він на 47 мм нижче, на 23 мм коротше і на 10 мм вже, ніж його попередник. Зниженню маси автомобіля також сприяє застосування високоточної лазерного зварювання. Крім того, масу автомобіля вдалося зменшити на 70 кг завдяки застосуванню досконалої нової платформи EMP2.

ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНСТРУКЦІЇ

Завдяки зменшеним габаритам новий Peugeot 308 став легше. Так він на 47 мм нижче, на 23 мм коротше і на 10 мм вже, ніж його попередник. Зниженню маси автомобіля також сприяє застосування високоточної лазерного зварювання. Крім того, масу автомобіля вдалося зменшити на 70 кг завдяки застосуванню досконалої нової платформи EMP2.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВУЗЛІВ І АГРЕГАТІВ

Вузли і агрегати нового Peugeot 308 сконструйовані таким чином, щоб зменшити загальну масу автомобіля. Нова ходова частина має зменшену масу завдяки порожньому стабілізатора поперечної стійкості і використанню алюмінієвих деталей.

Навіть гальмівна система була спроектована з розрахунком на зменшення загальної маси автомобіля.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВУЗЛІВ І АГРЕГАТІВ

Вузли і агрегати нового Peugeot 308 сконструйовані таким чином, щоб зменшити загальну масу автомобіля. Нова ходова частина має зменшену масу завдяки порожньому стабілізатора поперечної стійкості і використанню алюмінієвих деталей.

Навіть гальмівна система була спроектована з розрахунком на зменшення загальної маси автомобіля.

ДИНАМІКА РУХУ

Новітні конструкційні рішення покращують експлуатаційні характеристики і динаміку

Ще на ранніх етапах проектування було задумано зробити Peugeot 308 динамічним автомобілем з помірною витратою палива. Так маса Peugeot 308 нового покоління була істотно зменшена, щоб знизити споживання палива і зменшити кількість CO2 у відпрацьованих газах, при цьому поліпшивши керованість. Для зменшення загальної маси автомобіля були застосовані полегшені матеріали і технічні вузли. Автомобіль вийшов компактним, демонструє відмінну аеродинаміку.

ДИНАМІКА РУХУ

Новітні конструкційні рішення покращують експлуатаційні характеристики і динаміку

Ще на ранніх етапах проектування було задумано зробити Peugeot 308 динамічним автомобілем з помірною витратою палива. Так маса Peugeot 308 нового покоління була істотно зменшена, щоб знизити споживання палива і зменшити кількість CO2 у відпрацьованих газах, при цьому поліпшивши керованість. Для зменшення загальної маси автомобіля були застосовані полегшені матеріали і технічні вузли. Автомобіль вийшов компактним, демонструє відмінну аеродинаміку.