Гарантія

ГАРАНТІЯ

Гарантія виробника PEUGEOT на нові автомобілі 

PEUGEOT ДАЄ ВАМ ГАРАНТОВАНИЙ ДУШЕВНИЙ СПОКІЙ

Отримайте всі переваги гарантії Виробника при придбанні нового автомобіля PEUGEOT, зокрема гарантію усунення заводських дефектів, гарантію на лакофарбове покриття та гарантію від наскрізної корозії.

Роботи, на які поширюються ці гарантії, виконуються безкоштовно професіоналами мережі PEUGEOT.

 

ГАРАНТІЇ, ЯКІ ВИ ОТРИМУЄТЕ ПРИ ПОКУПЦІ ВАШОГО PEUGEOT

ДІАГНОСТИКА

Покриття :

  • ушкодження, що виникли внаслідок використання технічних рідин, деталей або додаткового обладнання неоригінального виробництва, або отримані в наслідок природних явищ,


Зміст гарантії :

  • Ремонт або безкоштовна заміна дефектних деталей,
 

Тривалість / км  :  

  • 3 роки з дати видачі автомобіля першому власнику або 100 00 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше для легкових автомобілів,
  • 2 роки з дати видачі автомобіля першому власнику без обмеження за пробігом для вантажно-пасажирських автомболів.

ЛАКОФАРБОВЕ ПОКРИТТЯ

Гарантія покриває випадки:
  • дефектів лакофарбового покриття,
  • наскрізної корозії кузова.
 
Зміст гарантії:
  • Повний або частковий ремонт фарби або лаку для усунення дефекту.

 

Тривалість / км:
  • 3 роки з дати видачі автомобіля першому власнику або 100 00 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше для легкових автомобілів,
  • 2 роки з дати видачі автомобіля першому власнику без обмеження за пробігом для вантажно-пасажирських автомболів.

 

НАСКРІЗНА КОРОЗІЯ

Гарантія покриває випадки:

  • Наскрізної корозії кузова
 
Зміст гарантії:
  • Ремонт або заміна дефектних елементів, на яких з’явилися ознаки корозії.
 
Тривалість / км:
  • 12 років - для всього модельного ряду легкових автомобілів PEUGEOT;
  • 5 років - для всього модельного ряду вантажно-пасажирських автомобілів PEUGEOT.

 

ЕЛЕКТРИЧНІ & ГІБРИДНІ АВТОМОБІЛІ

Зміст гарантії
 
На тягову батарею поширюється гарантія: 
  • для електромобілів (BEV): 8 років або 160 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше) зі збереженням мінімальної ємності батареї на рівні 70%;
  • для автомобілях з гібридними силовими агрегатами (PHEV): 5 років або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше), зі збереженням мінімальної ємності батареї на рівні 70%.

ЯК ПРАЦЮЄ ВАША ГАРАНТІЯ: 6 ПУНКТІВ

Що робити, щоб зберегти право на гарантійний термін?

Ви можете дізнатись детальну інформацію про гарантії, якими ви володієте, у Сервісній книжці, яку ви отримали при придбанні автомобіля PEUGEOT. Ви також можете ознайомитись із загальними умовами гарантії.

Як працює гарантія?

Якщо у вас виникла несправність під час експлуатації вашого PEUGEOT (поломка, дефект фарби, корозія кузова тощо), ви повинні надати Сервісну книжку на свій автомобіль з відмітками про проходження ТО та гарантійний талон, належним чином заповнений дилером, що продав автомобіль. Тільки фахівці офіційних сервісних центрів PEUGEOT можуть оцінити, чи можливо усунути дефект за гарантією PEUGEOT. Ви повинні здійснювати ремонт і обслуговування автомобіля відповідно до приписів компанії PEUGEOT тільки в офіційній сервісній мережі PEUGEOT та мати документальне підтвердження цьому (відмітки про проходження планових технічних обслуговувань, копії наряд-замовлень, рахунків, фактур тощо).

Що робити у випадку несправності під час гарантії?

При виявленні ознак будь-якої несправності ви повинні одразу передати автомобіль в ремонт в офіційний сервісний центр PEUGEOT. Це потрібно зробити для того, аби гарантувати безпечне користування автомобілем для вас і ваших пасажирів, а також виключити подальший розвиток несправностей, здатних привести до більш серйозних поломок. Витрати на усунення дефекту та його наслідків будуть відшкодовані за гарантією лише за умови вживання своєчасних заходів відразу після виявлення несправності.

Відвідування сервісу

Ви повинні приймати всі запрошення відвідати офіційну сервісну мережу PEUGEOT для термінового приведення вашого автомобіля в належний технічний стан.

В гарантійному ремонті буде відмовлено, якщо

  • в конструкцію автомобіля були внесені зміни або доповнення, які не були передбачені або дозволені компанією PEUGEOT;
  • несправність виникла внаслідок дій власника або через недотримання відповідних інструкцій;
  • автомобіль експлуатувався в ненормальних умовах або брав участь у змаганнях, або піддався перевантаженням;
  • спідометр автомобіля зазнав змін, або його показання неможливо встановити з належною достовірністю.

До кого я можу звернутися, якщо у мене виникло питання щодо гарантії?

Ви можете отримати всю відповідну інформацію про гарантію в посібнику з технічного обслуговування та гарантії, що ви отримали під час придбання вашого автомобіля. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з дилерським центром PEUGEOT.
Сервісні договори на нові транспортні засоби
Наше розширення гарантії дозволяє продовжити термін дії вашої гарантії PEUGEOT. 
ВІДКРИЙТЕ СЕРВІСНІ ДОГОВОРИ
Спокій з гарантією від PEUGEOT
Отримайте усі переваги від гарантії на новий автомобіль PEUGEOT. 
ВІДКРИЙТЕ ДОГОВІРНУ ГАРАНТІЮ
Зверніться до консультанта
Якщо у вас виникли питання щодо гарантії вашого автомобіля, зв’яжіться з консультантом PEUGEOT. 
ЗНАЙТИ НАЙБЛИЖЧОГО ДИЛЕРА