Положення в області охорони здоров'я (COVID-19) Дізнатися більше

Нова айдентика бренду Peugeot | #ЛевиНашогоЧасу

ЛевиНашогоЧасу

Це не просто логотип - це символ започаткування нової епохи в історії PEUGEOT!

#ЛевиНашогоЧасу

Найстаріший з автомобільних брендів ще сильніше підкреслює свою індивідуальність і характер за допомогою нового логотипу. Це не просто логотип - це символ започаткування нової епохи в історії PEUGEOT!

25 лютого 2021 року Бренд PEUGEOT представляє свій новий логотип: герб, прикрашений величною головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT було десять логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Сьогодні світ зустрічає одинадцяту версію: ще більш стрімку, ще більш якісну, ще більш елегантну. Нова емблема була створена фірмовою студією глобального дизайну Бренду – PEUGEOT Design Lab.

ЙТИ В НОГУ З ЧАСОМ

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot

ДНК БРЕНДУ PEUGEOT

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot

ЙТИ В НОГУ З ЧАСОМ

PEUGEOT – це Бренд, який йде в ногу з часом. І навіть часом випереджаючий свій час - адже Бренд прагне до інновацій, передбачає зміни, прокладає шлях до нових рішень мобільності. Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову - а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку на шляху до впевненого майбутнього.

Все це є складовою частиною  ДНК Бренду PEUGEOT.

ДНК БРЕНДУ PEUGEOT

Все це є складовою частиною  ДНК Бренду PEUGEOT.

PEUGEOT – це потужний, динамічний, інстинктивний Бренд. Що знайшло відображення у фірмовій емблемі: лев, цар звірів. Цей логотип із зображенням лева завжди був частиною Бренду, він з гордістю підкреслює цінності PEUGEOT.

Саме унікальний підхід до проектування будь-яких продуктів робить PEUGEOT позачасовим Брендом, таким собі ланкою між «вчора» і «завтра». За минулі 10 років модельний ряд Бренду зазнав разючих змін. І ось який результат принесли дані трансформацій: відразу три титули «Автомобіль року» - для моделі PEUGEOT 308 (2014 рік), кросовера PEUGEOT 3008 (2017 рік), компакт-кара PEUGEOT 208 (2020 рік), нагороди «Міжнародний фургон року» для венів PEUGEOT e-Expert (2021 рік) і PEUGEOT Partner (2019 рік). Крім того, в минулі 10 років Бренд робив особливий акцент на електрифікації. Лінійка електромобілів PEUGEOT розвивалася і росла - як в сегменті легкових пасажирських автомобілів, так і в сегменті легких комерційних автомобілів (LCV).

Новий логотип уособлює те, чим Бренд PEUGEOT був вчора, що PEUGEOT означає сьогодні, і яким PEUGEOT буде завтра

З ПРИЦІЛОМ НА ДОВГІ РОКИ

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot

НОВА ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot дилери

З ПРИЦІЛОМ НА ДОВГІ РОКИ

У чому сенс нового логотипу: він позачасовий, універсальний, мульти-культурний. У той же час, новий логотип гарантує максимальну ідентичність для Бренду PEUGEOT. 

Новий логотип - синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі Бренд PEUGEOT не тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об'єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу.

Під цим символом-логотипом, Бренд PEUGEOT відправляється підкорювати нові землі, прискорювати своє міжнародне зростання, нести в світ французьку елегантність, а також характерний стиль і ноу-хау.

PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова ера для Бренду. І тепер у Бренду PEUEGOT є нове зобов'язання перед своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.

НОВА ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ

По-перше, PEUGEOT - це значить «жити справжнім».

У цьому новому світі Бренд PEUGEOT пропонує можливість по-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя - і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.

По-друге, PEUGEOT - це означає «отримати новий досвід і враження».

Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски ... Всі ці точки дотику з Брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.

Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в канал продажів. Простий і ефективний, інтуїтивно-зрозумілий, захоплюючий і динамічний, дуже наочний - відтепер фрмовий сайт дарує абсолютно новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити все те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і контракт, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля на новий (trade-in), тд.

ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot новий логотип

Вперше за минулі 10 років, Бренда PEUGEOT запускає кампанію для підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»

Завдяки надихаючій і оптимістичнію міжнародній рекламній кампанії, Бренд PEUGEOT привертає як своїх вже існуючих клієнтів, так і нових людей, які раніше не були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу на нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей- «левів»: різний вік, різні культури, різні традиції - але неодмінне бажання до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше не шукають владу або гроші, але прагнуть до того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.

ЛАЙФСТАЙЛ-КОЛЕКЦІЯ

Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT не обмежується лише дилерським центром або веб-сайтом, Бренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів…

Це цілий всесвіт PEUGEOT, створений як підтвердження переродження Бренду!

Новий логотип відкриває шлях до нової екосистеми Бренду, яка не обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.

Головна ціль PEUGEOT – запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний Бренд, який відповідає їх вимогам.

Бренд PEUGEOT непідвладний часу. Він винаходить себе заново, знову і знову. Так було в минулому, так є в сьогоденні, так буде в майбутньому.

ЛевиНашогоЧасу | Peugeot