Положення в області охорони здоров'я (COVID-19) Дізнатися більше

Новий пікап PEUGEOT Landtrek подолає 26 тис. кілометрів

Новий Peugeot пікап Landtrek

Новий пікап PEUGEOT Landtrek подолає 26 тисяч кілометрів

Латинської Америки

Муніципалітет Лос-Кабос в Мексиці, став офіційною точкою запуску для Нового пікапа PEUGEOT Landtrek в Латинській Америці. Старт продажів новинки в Латинській Америці буде проходити в два етапи: перший - Мексика, Уругвай, Еквадор, Парагвай, Панама, Перу, Домініканська Республіка, Гватемала, Гаїті, Чилі; другий - Аргентина, Бразилія, Колумбія. Під час прес-тестів, організованих філією PEUGEOT в Мексиці, близько п'ятдесяти журналістів змогли перевірити прохідність і міцність автомобіля на дорогах і трасах культової місцевості Баха Каліфорнія (Нижня Каліфорнія). Стартували з муніципалітету Лос-Кабоса, автопробіг розтягнувся на довгі 26000 км, покаже неймовірне розмаїття Південної Америки, а в фіналі, до лютого 2021 року досягне найпівденнішого міста планети - Ушуая.

Новий Peugeot пікап Landtrek

Завдяки запуску новинки PEUGEOT Landtrek, Бренд не тільки приходить в клас «1-тонних пікапів» (з вантажопідйомністю близько 1 тонни), але також розширює свою міжнародну присутність. Цей сегмент є одним з найшвидших по розвитку, обсяг щорічних продажів складає більше 2,5 мільйона автомобілів. 

Пікап PEUGEOT Landtrek пропонує всі ключові особливості класу: надійність і витривалість, простоту обслуговування, універсальність у використанні, відмінні можливості на бездоріжжі, чудові показники вантажопідйомності і буксирування причепів.

Новий Peugeot пікап Landtrek

Новинка відрізняється впізнаваним стилем, характерним для інших моделей Бренда. Крім того, автомобіль може запропонувати відмінні можливості трансформації і безпрецедентні розміри кузова. Пікап повністю виправдовує очікування вимогливих клієнтів, пропонуючи їм рекордну місткість кузова, підвищену універсальність, комфорт і прохідність позашляховика.

24 вересня, в муніципалітеті Лос-Кабос, Мексика, більше 500 журналістів були присутні (особисто або через інтернет-зв'язок) на презентації нового пікапа PEUGEOT Landtrek: вперше в світі!

Пікап PEUGEOT Landtrek об'єднує дві Америки

Для того, щоб продемонструвати надійність, витривалість, комфорт пікапа PEUGEOT Landtrek, Бренд вирішив відправити новинку в тривалий 50-денний марафон загальною протяжністю 26 тис. км. Старт марафона відбувся 24 листопада в муніципалітеті Лос Кабос. Далі три автомобілі проїдуть через Мексику, доберуться до Еквадору, а далі продовжать шлях до найпівденнішого міста планети - Ушуая, Аргентина.

Цей унікальний пробіг по американському континенту проходить під девізом «New PEUGEOT Landtrek Conectando las Américas» («Новий PEUGEOT Landtrek об'єднує дві Америки»). Поїздка буде постійно висвітлюватися через соціальні мережі Бренда PEUGEOT до самого фіналу, який запланований на лютий 2021 року.

Бренд PEUGEOT

відомий «гравець» в сегменті пікапів

Пікап від PEUGEOT - це звучить незвично лише на перший погляд. Насправді Бренд має величезну історичну спадщину в даному сегменті.

Ще в 1938 році, напередодні початку Другої Світової Війни, Бренд представив в своєму асортименті компактний бортовий комерційний автомобіль, створений на основі моделі PEUGEOT 202. Історія продовжилася з аналогічною версією для моделі PEUGEOT 203, яка дебютувала після завершення війни. Потім послідували тентовані версії PEUGEOT 403 та 404. В 1979 році автомобіль PEUGEOT 504 став 

первістком Бренда, отримавши версію з назвою «Пікап» в своїй гаммі. Усього було виготовлено понад 375 тис. автомобілів, які мали успіх на всіх континентах, але особливо полюбилися покупцям в Аргентині.

Однак пізніше відсутність гідного прихильника PEUGEOT Pickup 504 означало, що Бренд втрачав своє місце на ринках, де пікап був незамінною моделлю. Звичайно, покупцям було запропоновано чудові комерційні фургони, якими славиться Бренд PEUGEOT. Але все-таки: клієнти чекали повернення традиційного пікапа - і ось час настав!

Новий Peugeot пікап Landtrek


З новий пікап Landtrek, Бренд PEUGEOT вирішує одночасно відразу три завдання:

  1. продовження зростання продажів за межами Європи завдяки максимально-широкій міжнародній пропозиції різноманітних автомобілів;
  2. збільшення обсягів продажів легких комерційних автомобілів (Light Commercial Vehicles LCV), серед яких в Латинській Америці пікапам належить 77% загального сегмента LCV;
  3. залучення до Бренду нових клієнтів і можливість зміцнити міжнародну репутацію PEUGEOT.

Слід зазначити, що клас «повнорозмірних пікапів», номінально найбільший за обсягом в світі, в реальності практично повністю зосереджений на ринках Північної Америки. Клас «малих пікапів» також досить локалізований по різним країнах та регіонах. PEUGEOT позиціонує новинку Landtrek в сегменті універсальних «1-тонних пікапів». 

Новий Peugeot пікап Landtrek

Саме цей сегмент має найбільший обсяг продажів за межами Європи і становить майже половину продажів на ринку легких комерційних автомобілів в Латинській Америці. Так, середньорічний обсяг продажів 1-тонних пікапів становить понад 2,5 млн. автомобілів (за підсумками 2019 року). І близько 410 тис. автомобілів з цього числа було реалізовано в країнах Латинської Америки.

Багатий досвід Бренду в створенні різних автомобілів гарантує, що PEUGEOT Landtrek отримає міцну конструкцію, буде функціональним і практичним, при цьому він буде простим в сервісному обслуговуванні та утриманні. Пікап PEUGEOT Landtrek - це справжній робочий інструмент: надійний і витривалий. Але також пікап PEUGEOT Landtrek - це ідеальний партнер для активного відпочинку: відмінна прохідність і комфорт в кожній поїздці.