В 1988 році, в конкурсі «Європейський автомобіль року» здобув PEUGEOT 405. При цьому він отримав вищу оцінку від 54 з 57 членів журі! Візуально виконана в стилістиці PEUGEOT 205. Оснащувався найсучаснішими технологіями, в тому числі гальмівною системою з ABS і турбованим дизельним двигуном з робочим об'ємом 1,9 літра і потужністю 90 к.с.
PEUGEOT 405 також був доступний в модифікації Mi16, що стала на момент свого дебюту справжнім еталоном динаміки. Двигун PEUGEOT 405 Mi16 потужністю 160 к.с. був створений за найдосконалішою технології того часу - з чотирма клапанами на циліндр.
За кермом купе PEUGEOT 405, побудованого для ралі-рейдів, Арі Ватанен здобував перемогу на ралі «Париж - Дакар» в 1989 і 1990 роках. З технічної точки зору той автомобіль був наступником 205 Turbo 16. За кермом спортивного автомобіля, створеного на базі 405 T16, Арі Ватанен двічі виграв гонку в швидкісному заїзді на вершину Пайкс-Пік в США. Ті перемоги назавжди залишилися в історії завдяки фільму «Climb Dance», що розповідає про легендарні події.