ПЕРЕЙТИ ДО ВМІСТУ

Бренд PEUGEOT відповідає на поширені питання від клієнтів

З початком повномасштабної війни почалася нова реальність для українців, до якої потрібно пристосовуватися. Тому бренд PEUGEOT відповідає на найбільш поширені питання, які стосуються покупки та обслуговування автомобіля.

 

Основні питання стосуються таких важливих блоків – робота салонів, робота сервісних центрів та виконання зобов'язань по автомобілю, придбаному в кредит. Тому про все по черзі.

Робота салонів

Чи працюють зараз салони?

Зараз відділи продажів не мають технічної змоги здійснювати комерційну діяльність у повноцінному форматі. Якщо вас цікавить статус постачання автомобіля чи ви хочете придбати новий автомобіль, слід зателефонувати вашому менеджеру особисто.

Як можна придбати або зареєструвати автомобіль?

Слід зазначити, що банки та сервісні центри відновили свою роботу у більшості регіонів, де не відбуваються активні бойові дії. Це дає змогу повноцінно придбати та зареєструвати новий або вживаний автомобіль через мережу дилерських центрів PEUGEOT в Україні.
Як наразі зв'язатися з дилерським центром?
Для цього створена гаряча лінія, яка надасть актуальну інформацію по роботі салонів та надасть контактні номери. Телефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 500 104 аби дізнатися актуальну інформацію.

Робота сервісних центрів

Де можна здійснити сервісне обслуговування або пройти ТО?

З початку війни відновлена робота сервісних центрів для обслуговування автомобілів бренду PEUGEOT у більшості регіонів нашої країни. Дізнайтесь за телефоном гарячої лінії 0 800 500 104 про найближчий робочий сервісний центр.

Чи є в наявності запасні части?

Відновлене постачання запасних частин, що дозволяє максимально покрити всі види ремонтних робіт, необхідних для приведення автомобілів бренду PEUGEOT в працездатний стан. І все вище сказане підводить до того, що кожен клієнт може за потреби віддати свій автомобіль на сервіс для ремонту або планового технічного обслуговування.

Чи знімуть авто з гарантіі, якщо автомобіль не пройде вчасно ТО?

Враховуючи ситуацію та воєнні дії на території України, було прийняте рішення продовжувати здійснювати обслуговування автомобіля по гарантії у разі несвоєчасного проходження ТО та/або перевищення дозволеного пробігу. Але слід взяти до уваги, що для забезпечення належної роботи двигуна вашого автомобіля ТО необхідно пройти за першої можливості.
Також є просте рішення для тих, хто виїхав закордон та потребує проходження ТО та отримання гарантійного ремонту. Адже знаходячись закордоном в будь-якій країні ЄС ви можете звернутися за допомогою до будь-якого авторизованого сервісного центру PEUGEOT в країні вашого перебування. Для отримання послуг по гарантії вам необхідно надати в сервісний центр реєстраційні документи на автомобіль та сервісну книжку.
Виконання зобов'язань по автомобілю придбаному в кредит
Чи можна придбати авто в кредит?
З 24 лютого 2022 року банками призупинено розгляд кредитних заявок на придбання автомобілів в кредит, тому наразі кредит на автомобіль недоступний. Але якщо ви уже маєте авто придбане в кредит, то саме для вас наступна інформація. 
Які потрібно мати документи, якщо плануєте перетинати кордон?
Якщо плануєте виїхати закордон, то ви можете це зробити без попереднього повідомлення банку. Вам потрібно лише мати зелену карту і КАСКО в країні, куди ви направляєтесь. Зазвичай, зелену карту можна придбати онлайн на сайті СКстрахова компанія .
Якщо не встиг пролонгувати КАСКО, чи буде банк підіймати ставку по кредиту чи застосовувати штрафні санкції?
Якщо у клієнта немає змоги пролонгувати договір КАСКО по кредитному продукту, банки не будуть застосовувати штрафні санкції. Також, по погодженню з СК, банки приймають договори з розбивкою на 2, 4, та 12 платежів, якщо це буде зручно для клієнта. Дану інформацію необхідно уточнювати безпосередньо у СК, де застрахований автомобіль.
Представництво бренду PEUGEOT чудово розуміє вашу потребу в надійному та справному автомобілі. Саме тому ми докладаємо максимум зусиль для вашого комфорту та вашої безпеки.