ПЕРЕЙТИ ДО ВМІСТУ

PEUGEOT 308: компактний салон з концепцією фодія PEUGEOT i-Cockpit®

 

Дизайнери та інженери-конструктори Peugeot створили яскравий, зручний, сучасний легковий автомобіль зі спортивним зовнішнім виглядом, здатний забезпечити по-справжньому унікальні враження від водіння.

 

БЕЗДОГАННИЙ ДИЗАЙН *

Точні, спортивні, стрімкі нотки в оформленні кузова нового Peugeot 308 з першого погляду справляють враження, що перед вами автомобіль з оптимізованої масою кузова, в якому видно традиційні ознаки міцного спортивного автомобіля: широкі шини, привабливі легкосплавні диски, що доповнюють оформлення кузовних елементів, хромована радіаторна решітка і пірамідні задня частина.

ВОДІЙСЬКИЙ ДОСВІД*

У салоні нового Peugeot 308 водій зручно розташовується в високотехнологічної «кабіні пілота» під назвою Peugeot i-Cockpit®, скомпонована максимально зручно та сучасно.

Передня частина салону оформлена елегантно: примітна наявність мінімуму кнопок та використання високоякісних матеріалів, що говорить про особливу увагу до деталей. Мінімалістичний зовнішній вигляд є по-справжньому новаторським і свіжим рішенням для автомобільної промисловості.

У компонуванні відразу привертає увагу великий сенсорний екран з діагоналлю 24,6 см (9,7"") поверхня якого повернута в бік водія. Він забезпечує йому простий і зручний доступ до управління бортовими системами і додатками.

БЕЗДОГАННА ЕФЕКТИВНІСТЬ*


Peugeot 308, маса якого в новому поколінні була зменшена на 140 кг, комплектується ефективними силовими агрегатами. У моторній гамі представлено 2 бензинових і 1 дизельний двигуни:

 

  • Бензиновий двигун потужністю 115 л.с. комплектується п'ятиступінчастою МКПП. З таким двигуном автомобіль здатний розганятися до 100 км / год за 10,9 секунд. Середня витрата палива складає 6,6 л / 100 км;
  • Турбований бензиновий двигун розвиває максимальну потужність в 150 л.с. і комплектується 6-АКПП. Середня витрата палива складає 6,5 л / 100 км;
  • Дизельний двигун потужністю 92 л.с. серії HDi демонструє значний крутний момент в 230 Н · м при 1750 об / хв. і комплектується 5-МКПП. 

Технологія HDi поєднана з ефективною системою контролю викидів - фільтром сажі. Як самоочищається система, вона переробляє газ, який утворюється в результаті згоряння дизельного палива в двигуні. Фільтр забезпечує скорочення викидів твердих частинок вихлопу дизельного двигуна, зменшуючи їх до значного рівня (0,004 г / км). Така технологія робить дизельні двигуни екологічно безпечними.

 

PEUGEOT 308 пропонує всі переваги від використання допоміжних систем для водінняДодаткове обладнання Active Pack та Allure Pack , таких як адаптивний круїз-контроль, система допомоги при початку руху Hill AssistСтандартне обладнання в комплектації Active Pack та Allure Pack , електричне стоянкове тормозіння.

Під час тривалих подорожей насолоджуйтесь найсучаснішим обладнаннямСтандартне обладнання в комплектації Active Pack та Allure Pack , таким як система розпізнавання втоми водія, розпізнавання та рекомендація обмеження швидкості, адапнивне дальне світлоДопоміжна система PEUGEOT Smartbeam   та активне попередження про виїзд із смуги руху.

А паркування та виїзд на дорогу ще простіші завдяки передньому та задньому датчикам паркування та камері заднього оглядуVisiopark1 . 

ОСНОВНЕ ОБЛАДНАННЯ

ФІНАНСУВАННЯ, ПОСЛУГИ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ

Відкрийте для себе широкий выбір послуг PEUGEOT, що пропонує: фінансові рішення, різні страхові договори, гарантії, цілодобову допомогу в дорозі Peugeot Assistance та післяпродажне обслуговування автомобілів.
СЕРЕДНЕ СПОЖИВАННЯ ПАЛИВА ЗА ВИКОРИСТАННЯМ

Щоб надати своїм клієнтам кращу інформацію, PEUGEOT незалежні сертифіковані розрахунки споживання палива на основі фактичного використання.

 Дізнайтеся про середню витрату палива для PEUGEOT 308 залежно від використання.

 

Розрахунок середньої витрата палива на основі фактичного використання автомобіля, або даних, отриманих із протоколу випробувань або розрахунків з використанням цих даних. Оцінка лужить лише орієнтиром і може змінюватися залежно від фактичних умов експлуатації автомобіля. Він повністю відокремлений від офіційних показників ЄС і залежить від припущень та умов випробувань. Тому він не має загальної застосовності. Протокол тестування доступний на веб-сайті групи PSA: groupe-psa.com.