ПЕРЕЙТИ ДО ВМІСТУ
PEUGEOT e-LEGEND

Концепт PEUGEOT e-LEGEND : автономний автомобіль від PEUGEOT

МАНІФЕСТ АВТОНОМНОСТІ

Чого напевне немає в генах бренду PEUGEOT, так це нудьги, бо автономний не значить монотонний, та й перехід з одного виду енергії на інший не зітре 120 років історії, тож PEUGEOT презентує світу концепт e-LEGEND.

 

#UnboringTheFuture

 

Концепт PEUGEOT e-LEGEND є не лише технологічним маніфестом. Це – бачення бренду PEUGEOT, що активно та з охотою дивиться в таке бажане оптимістичне майбутнє. Для PEUGEOT електричний і автономний є синонімами найяскравіших вражень, а нудьзі в жодному разі не місце в генах бренду PEUGEOT.
На стадії розробки проекту дизайнерська команда PEUGEOT керувалася бажанням втілити як багатство естетики, так і технологічність і захопливий водійський досвід у компактному купе. Саме реалізм розмірів і пропорцій робить концепт PEUGEOT e-LEGEND таким динамічним і дозволяє втілити сповнені сучасними тенденціями й енергійністю амбіції бренду PEUGEOT.

ВІДЧУТТЯ ЗАНУРЕННЯ

Наше головне завдання - щоб водій добре почувався в автомобілі, незалежно від стилю кермування. Відчуваючи домашній комфорт, тонке поєднання високотехнологічних компонентів та вишуканих матеріалів.
ЗАОЩАДЖЕННЯ ЧАСУ
Концепт-кар PEUGEOT e-LEGEND має поглибити та удосконалити досвід бренду PEUGEOT в 100% автономності, електрифікації та підключення.
Місце водія в концепції з Responsive i-Cockpit® наповнене численними функціями, що забезпечують водія чудовим відчуттям занурення під час кермування автомобілем у будь-якому із спеціально персоналізованих 4-х режимів водіння. У сучасному серидовищі, коли ми перманентно перевантажені різноманітними факторами, можливість знайти час для себе є, мабуть, найціннішим. Автономне кермування дозволить вам їхати автономно, тобто самостійно, без вашої участі.

ЧОТИРИ РЕЖИМИ КЕРМУВАННЯ

У залежності від умов дорожнього руху та бажання водій концепту PEUGEOT e-LEGEND має вибір із чотирьох режимів кермування.

ДВА АВТОНОМНІ РЕЖИМИ

SOFT: М'ЯКИЙ, в якому суміш із цифр та іншої інформації зведена до мінімуму,

SHARP: ГОСТРИЙ, в якому цифрова активність водія (соціальні мережі, порядок денний тощо) і динамічне введення тексту в машині є максимальними.

 

ДВА РУЧНІ РЕЖИМИ

LEGEND (ЛЕГЕНДА): режим «круїз» з поверненням трьох циферблатів купе 504 і відображенням «цифрового дерева» на різних екранах.

BOOST (ФОРСАЖ): динамічне кермування під стимуляцією від потужного електродвигуна. Занурення на 180° з проектуванням дороги на один великий екран.

 

100% ЕЛЕКТРИЧНА ТРАНСМІСІЯ

Трансмісія концепту PEUGEOT e-LEGEND, ідеально інтегрованого в політику бренду щодо енергетичного переходу, працює на 100% електричному живленні.

Його двигун, отримуючи енергію від акумуляторної батареї потужністю 100 кВт*год, розвиває крутний момент 800 Нм і потужність 340 кВт, що розподіляються на чотири ведучі колеса. Цей рівень потужності дозволяє набрати 0 - 100 км/год менш ніж за 4 секунди та досягти максимальної швидкості 220 км/год. Дальність запасу ходу становить 600 км за протоколом WLTP, а відновити заряд на 500 км можна протягом 25 хвилин шляхом швидкого заряджання.

PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT культивує ідею нульових технологічних обмежень, пропонуючи індукційну зарядку.

ЗАНУРЕННЯ З ОЗВУЧЕННЯМ І ПІДКЛЮЧЕННЯМ

У партнерстві з SOUNDHOUND Inc.®, лідером у галузі технологій штучного інтелекту, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT отримав обладнання системи персональної асистенції з голосовим спілкуванням з користувачем у режимі автономного руху.

За допомогою такої системи водій зможе простими голосовими командами змінювати режими руху, прослуховувати улюблені записи або навіть відкривати та закривати електрифіковані двері свого автомобіля.

Зі свого боку система відповідає цифровим голосом Жиля Відаля (директора відділу дизайну PEUGEOT) і “знає” 17 мов!

Версія, адаптована до наших серійних автомобілів, буде доступна на виробах марки PEUGEOT протягом 2 років.

PEUGEOT і FOCAL у співробітництві працюють над вдосконаленням бортових аудіосистем прослуховування звукозаписів, впроваджуючи інновації, які приводять ці системи у відповідність зі стандартами.

Акустична архітектура з підписом FOCAL® забезпечує оптимальне поширення звуку із будь-якого його джерела.

Передбачаючи майбутнє бортових звукових систем, аудіосистема, встановлена на PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT, спеціально розроблена під здійснення 2 нових аудіо функцій:

"Навігацію", яка дозволяє, наприклад, надсилати навігаційні повідомлення лише водієві, тоді як інші пасажири слухають музику; 

"Зонування", яке дозволяє повністю індивідуалізувати контент, поміщаючи кожного пасажира в свій звуковий простір без взаємного дискомфорту.

ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СПОРТИВНИЙ БІГ

PEUGEOT доводить, що надтехнологічний автомобіль може повернути собі риси бажаного транспортного засобу.

 

Вибір силуету купе для автономного автомобіля збагачує відчуття водіння, використовуючи найсучасніші коди зовнішності, розміри та пропорції, які є цілком реалістичними та прагматичними. Поява нових електричних платформ усуває технічні обмеження, пов'язані з ДВЗ, і цим відкриває широкі можливості для конструкторів.

 

Для надання форми своєму технологічному баченню, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT звертається до спадщини бренду. Натяк: переосмислити важливі теми стилістики автомобіля для дозвілля, 504 Купе: легкий, спортивний, гострий та чуттєвий силует, а також вигнута дугою убік заднього мосту кабіна з великими скляними секціями.

Зовні спереду приналежність автомобіля можна визначити за візуальним символьним підписом - 3-палими знаками пазурів лева - двома подвійними модулями, що нагадують 4-фарне купе 504 Coupé.

Технічна зона розташована під фарами і включає у себе всі функції допоміжних засобів водіння.

Вся передня частина вбудована в передні крила і розділена на дві частини чорної алюмінієвої балкою, спадщиною бамперів з хромованої нержавіючої сталі.

Ззаду символічним підписом гами PEUGEOT також є 3 пазури лева високотехнологічного вигляду.

Третій стоп-сигнал у верхній частині заднього скла простягається по всій його ширині та віддзеркалюється низкою пластин.

Бічні частини кузова поділяються на 3 виокремлені яруси, із яких особливо виразними є розширення технічної платформи в нижній частині та велика засклена кабіна зверху, натхнена співвідношенням лист/скло у PEUGEOT 504 Coupé. Через це скло салон PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT заливає світлом. Колісні арки виліплені з западиною усередину, а передні колісні арки мають ще й проходи для повітря. Все це охоплює металева арка, яка оточує бічні вікна та збільшує заглиблене й фацетоване заднє скло. На екран, який видно зовні під склом задньої бічної стінки, користувачу перед від'їздом передається персональне привітання та рівень заряду. Крім того, це попереджає людей зовні про те, що машина рухається в автономному режимі. Сенсорний елемент відкривання дверей майстерно прихований у склі задньої бічної стінки.

Кузов знову одягнений у сірий колір з тонким і вкрай напруженим відтінком шампанського.

В залежності від освітлення колір змінюється від хромового, що віддзеркалює все навколишнє оточення, до полірованої блискучої бронзи.

Використовуваний процес подібний до процесу виготовлення флаконів у топового парфумерного виробника.

Колеса мають 19-дюймові диски та великі стандартні шини MICHELIN®.


Реалізм і надійність.

ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ


Для створення елегантного та яскравого салону дизайнери обрадли теплі кольори матеріалу, що компенсують холодні відтунки цифрової поверхні. Противага у шаленій гонці до глобальної цифризації.

 

Оксамит повертається! Шовковий оксамит, який обирають найблагородніші соціальні прошарки завдяки його шовковистості та приємності на дотик, вміло змішали з сучасною технічною сіткою, що забезпечує більшу свободу у виробничому процесі. Цей матеріал витканий у цифровий спосіб спеціально для концепта PEUGEOT e-LEGEND із блискучої нитки, що нагадує колір оксамиту. Він використовується в PEUGEOT 3008 та 5008.

 

Верхні частини та дверні отвори виготовлені з дерева палдао (paldao) нашим партнером HERVET MANUFACTURIER®. Вирощена у поновлюваних лісах ця екзотична деревина дуже нагадує меблі 1960-х років із палісандру або чорного дерева. Темні прожилки цієї речовини виділяються бірюзово-синім кольором, який прикрашає сидіння і підлогу. Ця сучасна інтерпретація деревини нагадує панелі приладів у комплектації GT PEUGEOT 3008, 5008 та 508.

ЗАНУРЕННЯ І ГАРЯЧІ ЕМОЦІЇ

Одна мета: почувати себе у своєму транспортному засобі як вдома незалежно від стилю кермування. Тонке поєднання високотехнологічних елементів та благородних матеріалів.
Розподілений по салону цифровий матеріал (або цифрова інтерпретація реальних матеріалів) поділяється на дві основні теми: сітку ліній, що нагадують бронзу, та сітку ліній, що імітують деревину цінних порід. Цей матеріал подається на 16 екранів різного розміру, наприклад: 49-дюймовий під звуковою панеллю, звернений до пасажирів, 29-дюймовий у дверях та 12-дюймові у кожному сонцезахисному козирку. Цифрові матеріали були ретельно спроектовані, щоб ідеально вписатися в інтер’єр та злитися з ним. Центральна консоль забезпечує доступ до основних елементів кермування шляхом нахилу поворотного регулятора та 6-дюймового сенсорного екрану. Ліворуч від керма є панель цифрових перемикачів, що складається з контекстних елементів управління, які можна налаштовувати відповідно до режиму руху.

Дизайн H-подібних сидінь та м'яких вертикальних підкладкладок натхнений купе PEUGEOT 504: збільшення ваги з максимально компактними розмірами, «зручна посадка», що поєднує в собі комфорт і сидіння з ефектом пам'яті (подібно зшитому на замовлення костюму). Поперечні підголовники можна нахиляти, регулювати або навіть повністю прибрати в крісло.

Адаптивна система Responsive i-COCKPIT® походить від концепції місця водія PEUGEOT i-COCKPIT®, характерної для модельного ряду PEUGEOT. Вона складається з панелі приладів на рівні голови з трьома циферблатами і надкомпактного керма.

Для повноцінного занурення та персоналізації компанія EX-NIHILO® створила два специфічні ароматизатори для салону концепту PEUGEOT e-LEGEND.