СПОКІЙ ТА ВПЕВНЕНІСТЬ - З ГАРАНТІЄЮ ВІД PEUGEOT

/image/91/9/peugeot-garanties-contractuelles-lifestyle-2015-02.8919.jpg

Отримайте усі переваги від гарантії на новий автомобіль PEUGEOT. Гарантія покриває випадки заводських несправностей, дефектів лакофарбового покриття, наскрізної корозії кузова. Гарантія PEUGEOT поширюється на автомобілі, які були придбані, зареєстровані і при цьому експлуатуються на територіях наступних країн: Україна, Вірменія, Молдова, Республіка Білорусь, Росія, Азербайджан, Грузія, Казахстан. Таким чином, ви можете подорожувати у повному спокої та максимально впевнено! Роботи по усуненню цих недоліків здійснюються безкоштовно фахівцями в сервісній мережі PEUGEOT.

ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ПО ДОГОВІРНІЇ ГАРАНТІЇ

На всі автомобілі Peugeot поширюється договірна гарантія терміном на два роки без обмеження загального пробігу, крім випадків, що були обумовлені додатково.

За винятком нижчевикладених обмежень  в договірну гарантію входить безкоштовний ремонт або заміна деталей, визнаних дефектними компанією PEUGEOT або її представником, включаючи вартість працевитрат  для приведення автомобіля в робочий стан.

Такий ремонт може проводитися з використанням нових або відновлених вузлів і деталей тільки за рішенням заводу-виробника або його представника.

Дія договірної гарантії на замінені деталі і вузли закінчується із закінченням терміну гарантійних зобов'язань виробника, що відносяться до всього автомобілю за винятком юридично оформлених випадків. Такі випадки не перешкоджають дії офіційної гарантії.

Деталі й агрегати, замінені по гарантії, стають власністю компанії  PEUGEOT

ДОГОВІРНА ГАРАНТІЯ НE ОХОПЛЮЄ

Технічне обслуговування та регулювання

  • роботи з поточного та планового технічного обслуговування, необхідні для підтримки автомобіля в технічно справному стані відповідно до операцій, зазначених у сервісній книжці, додавання присадок і заміна фільтрів сажі після досягнення певного пробігу, а також заміну витратних матеріалів, таких як масляний, повітряний, паливний і салонний фільтри;
  •     операції з регулювання і налаштування різних систем (кутів установки коліс, балансування коліс, настройки ходової частини, регулювання дверей і т. п.);
  •     заміна деталей, природнього зношування, пов'язаних з експлуатацією автомобіля, пробігом, географічними і кліматичними умовами, якщо заміна не була спричинена будь-яким дефектом. Зокрема, мова йде про такі деталі, як гальмівні колодки, фрикційні накладки і гальмівні диски, шини, зчеплення, акумуляторна батарея, приводні ремені, амортизатори, щітки склоочисника, свічки, лампи, елементи живлення та запобіжники і т. п


Усунення явищ, пов'язаних з експлуатацією автомобіля

  • вібрації і шуми, пов'язані з роботою систем автомобіля, а також знебарвлення, погіршення зовнішнього вигляду або втрата форми елементів комплектації внаслідок їх природнього зношування і страіння;
  • ушкодження, що виникли внаслідок використання технічних рідин, деталей або додаткового обладнання неоригінального виробництва, або що не володіють якостями і властивостями оригінальних, а також заправка автомобіля неналежними сортами пального або пальним низької якості і користування присадками, що не рекомендовані PEUGEOT;
  • ушкодження, отримані внаслідок природних явищ, наприклад, граду, повені, удару блискавки, грозових і інших атмосферних явищ, а також отримані в результаті аварій, пожежі, або викрадення;
  • наслідки ремонтних робіт, переобладнання та інших змін, здійснених підприємствами, неуповноваженими виробником, а також наслідки установки додаткового обладнання, не схваленого ним;
  • шини, на які дана гарантія їх виробником;
  • будь-які інші випадки, не передбачені цими зобов'язаннями або юридично неоформлені гарантійними угодами, зокрема, компенсація непрямих або випадкових збитків, пов'язаних з можливим перебуванням автомобіля в ремонті.

 

ЩО РОБИТИ, АБИ ЗБЕРЕРЕГТИ ПРАВО НА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ

/image/37/7/pollen-filter.121377.jpg
  • ви повинні надати сервісну книжку свого автомобіля з відмітками про всі проведені ТО і гарантійний талон, правильно заповнений дилером, що продав вам автомобіль;
  • ви повинні здійснювати ремонт і обслуговування автомобіля відповідно до приписів компанії PEUGEOT і  тільки в офіційній сервісній мережі PEUGEOT та мати документальне підтвердження цьому (відмітки про проходження планових технічних обслуговувань, копії наряд-замовлень, рахунків, фактур і т. і. ).
  • при виявленні ознак будь-якої несправності ви повинні образу передати автомобіль в ремонт в сервісний центр PEUGEOT. Це потрібно зробити для того, аби зберегти безпечне користування автомобілем для вас і ваших пасажирів, а також виключити подальший розвиток несправностей, здатних привести до більш серйозних поломок. Це означає, що витрати на усунення дефекту та його наслідків не будуть відшкодовані за гарантією, якщо не будуть вжиті своєчасні заходи відразу після виявлення несправності;
  • ви повинні приймати всі запрошення відвідати офіційну сервісну мережу PEUGEOT для термінового приведення вашого автомобіля в належний технічний стан

Недотримання цих правил накладає на вас відповідальність за будь-які прямі або можливі непрямі наслідки, пов'язані з порушенням нормальної роботи вашого автомобіля.

В ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТІ БУДЕ ВІДМОВЛЕНО, ЯКЩО ...

  • в конструкцію автомобіля були внесені зміни або доповнення, які не були передбачені або дозволені компанією PEUGEOT, або виконані без дотримання її технічних вимог;
  • несправність викликана недбалими діями власника або через недотримання вказівок, наведених в керівництві з експлуатації та обслуговування;
  • автомобіль експлуатувався в ненормальних умовах або брав участь у змаганнях, або піддався хоча б тимчасовим перевантаженням;
  • спідометр автомобіля зазнав змін, або його показання неможливо встановити з належною достовірністю. (При заміні лічильника пробігу співробітник торгово-сервісного центру PEUGEOT повинен заповнити «карту заміни лічильника» в сервісній книжці автомобіля).