ЕФЕКТИВНІСТЬ

/image/13/5/header.106135.jpg

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Інженери та конструктори PEUGEOT розробили цілий ряд ефективних рішень, спрямованих на зниження впливу автомобілів на екологію, забезпечуючи при цьому максимальне задоволення від кермування.

ДВИГУНИ PureTech

/image/15/6/1_2lpuretech_1408tech002bis.106156.jpg

PEUGEOT представляє нову серію трьохциліндрових двигунів PureTech, що демонструють відмінну ефективність та містять в собі ряд новітніх технологічних рішень.

Ці нові бензинові двигуни стали легшими та компактнішими, що дало змогу підвищити їх енергетичну ефективність. Ми також оптимізували витрату пального і мінімізували тертя – два ключові рішення задля високої продуктивності.

Двигуни PureTech пропонують вам унікальне задоволення від керування. Показник крутного моменту у 230 Нм при 1 750 об/хв (для найпотужнішої версії) – нині найкраща пропозиція ефективності двигуна при низьких обертах на автомобільному ринку. А 95% крутного моменту доступно у проміжку 1500–3500 об/хв – найкраща продуктивність за всі часи.

При всій своїй видатній продуктивності ці нові двигуни також досить економічні: споживання пального та кількість викидів CO2 зменшені на 25% порівняно з 4-циліндровим двигуном з тим самим рівнем потужності. Економія пального складає близько 1,5 л на 100 км, що ніяк не впливає на враження від керування автомобілем. Завдяки саме двигуну PureTech новому PEUGEOT 308 вдалось побити рекорд найдовшої дистанції, пройденої на одному баку пального.

ДВИГУНИ BlueHDi

i

Запропонувавши ринку найефективнішу систему зниження шкідливих викидів, PEUGEOT наразі підтверджує своє лідерство в галузі захисту навколишнього середовища.

BlueHDi – саме таку назву отримав новий дизельний двигун стандарту Євро 6, який зміг об’єднати в собі виняткову продуктивність при мінімальних викидах шкідливих речовин.

Технологія BlueHDi пропонує унікальне поєднання системи вибіркової каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (SCR) та додаткового сажового фільтру (FAP), що дозволяє двигуну знизити об’єм викидів оксиду азоту на 90% та викидів вуглецю до рівня 82 г/км, разом зі зниженням витрат пального та усуванням  до 99,9% дрібних частинок.

Технологія BlueHDi повністю відповідає стандартам пального Євро 6, які застосовуються до нових транспортних засобів з вересня 2014 та всіх транспортних засобів з вересня 2015 року. Дана технологія буде використовуватись на всіх дизельних моделях, оскільки пропонує найкращі показники ефективності з урахуванням стандартів зниження шкідливих викидів.

КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ EAT6

/image/15/8/eat6_1408tech001bis.106158.jpg
/image/15/9/308sw_1401pc066.106159.jpg

Нова коробка передач EAT6 (Ефективна автоматична трансмісія 6) – це автоматична 6-ступенева трансмісія, яка оптимізує рівень витрати пального та дозволяє отримувати задоволення від керування автомобілем.

Розроблена з метою скорочення викидів СO2, дана трансмісія надзвичайно проста та зручна у використанні.

Сьогодні технологія Quickshift пропонує одне з найбільш плавних та швидких перемикань передач на автомобільному ринку.

При цьому, різниця у викидах між механічною та автоматичною трансмісією була зменшена до 5 г/км . Таким чином, коробка передач EAT6 пропонує виняткове задоволення від керування та оптимальний рівень витрати пального.

СИСТЕМА STOP & START

Технологія e-HDi після її застосування на останньому поколінні бензинових двигунів отримала загальну назву «Система Stop & Start»i.

Дана система ідеальна для використання у місті, оскільки вона автоматично призупиняє роботу двигуна, коли автомобіль зупиняється, наприклад, на червоне світло світлофора або під’їхавши до знаку «Стоп». А коли водій готовий продовжувати рух, двигун швидко та без затримок відновлює роботу.

Існує ряд переваг від використання такої системи: знижується витрата пального (на 5% менше, ніж без використання подібної системи при регулярному пересуванні у місті), зменшення викидів CO2 (нульовий рівень викидів, коли двигун призупинив роботу), також під час стояння автомобіль не видає ніяких звуків.

Таким чином, технологія e-HDi пропонує виняткову екологічність без шкоди задоволенню від керування авто.
Для повної сумісності з усіма режимами руху система Stop & Start може бути відключена.

ЗНИЖЕННЯ ВАГИ

i

Тепер можна попрощатись із зайвою вагою! При розробці останніх моделей компанія PEUGEOT використола увесь свій досвід та знання для того, щоб зробити свої автомобілі легшими та більш компактними. Кожне дизайнерське рішення, кожна використана технологія, кожен встановлений компонент – все зроблено з урахуванням зменшення маси транспортного засобу.

Фінальний результат - це зниження загальної ваги автомобіля, що, в свою чергу, знижує рівень витрати пального та викидів СО2 без будь-яких компромісів у питаннях безпеки чи продуктивності.

HYbrid4

/image/16/1/peugeot_gam_2013_003_fr.106161.jpg
/image/16/2/3008hybrid4_1007tech_dbis.106162.jpg
/image/16/3/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.106163.jpg

Завдяки двигуну HYbrid4 компанія PEUGEOT продемонструвала, що можна вирішити задачі екологічності, не завдаючи шкоди враженням від керування.

Компанія представила світу перший повністю гібридний дизельний двигун. Використана в ньому технологія HYbrid4 також дозволяє водіям вибрати найбільш відповідний режим водіння для будь-якої поїздки.

Дана функція дуже легка у використанні: перемикач на центральній консолі дозволяє водієві обирати між чотирма різними режимами водіння: Auto (для регулярного водіння, але чергуючи електричну і паливну тягу), Sport (для більш динамічної їзди), Electric (для спокійного пересування містом при повній відсутності шкідливих викидів) та 4 Wheel Drive (для підвищеної прохідності на будь-якому бездоріжжі).

HYbrid Air

/image/16/4/208hybridfe_1302cgi002.106164.jpg

Hybrid Air – нова гібридна трансмісія, що поєднує в собі трьохциліндрові бензинові двигуни останнього покоління та використання стиснутого повітря.

Інтелектуальна та інноваційна гібридна технологія Hybrid Air адаптується до вашого індивідуального стилю водіння.

Зважаючи на ситуацію та ваші особливості водіння, двигун автоматично обирає відповідний режим: використання стиснутого повітря (нульові викиди), пального чи змішаний режим.

При пересуванні у місті режим стиснутого повітря використовується 80% часу. На відкритій дорозі чи автостраді транспортний засіб активує режим використання пального.

Технологія гарантує радикальне зменшення показників витрати пального та викидів CO2.

ЕЛЕКТРИЧНІ АВТОМОБІЛІ

/image/16/5/ion_2010_041_fr.106165.jpg

Комерційні та легкові автомобілі, скутери та мотоцикли – сьогодні PEUGEOT – єдиний виробник, що пропонує повний спектр повністю електричних транспортних засобів.

Крім того, такі засоби не тільки не шкодять навколишньому середовищу – вони демонструють нульові показники шкідливих викидів, а також низькі експлуатаційні витрати – вони здатні забезпечити власників винятковим задоволенням від керування ними, залишаючись абсолютно тихими та безвібраційними.

iOn – невеликий автомобіль, створений для їзди у місті, а також новий електричний Partner Electric – фургон, розроблений для комерційних потреб у місті.

Ці транспортні засоби їздять за допомогою новітніх літій-іонних акумуляторів, які можуть заряджатись від домашніх та спеціальних електричних мереж, при цьому вони пропонують значний термін служби акумулятора.

Автомобілі iOn та Partner Electric також здатні відновлювати енергію при уповільненні або гальмуванні, що дає вам додаткові 150 км (170 км для Partner Electric), а якщо брати до уваги економію від використання системи Stop & Start – цього буде більше ніж достатньо для буденної експлуатації автомобіля в місті.

ДОДАТКОВИЙ САЖОВИЙ ФІЛЬТР

Додатковий сажовий фільтр (FAP) – це рішення PEUGEOT для зменшення викидів частинок сажі в дизельних двигунах. Усі дизельні автомобілі бренду обладнані подібною системою.

Дана система є самоочисною. Вона обробляє гази, що утворюються в результаті згоряння дизельного палива і виключає до 99,9% всіх частинок у викидах, незалежно від їх розміру і умов експлуатації транспортного засобу.

Процес має два етапи: на першому частинки потрапляють в пористий фільтр з карбіду кремнію. Після того, як автомобіль проїде декілька сотень кілометрів, активується етап регенерації, при якому частинки спалюються при дуже високій температурі. Процес відбувається автоматично та абсолютно непомітно.