i

/image/04/3/peugeot-dakar-we-love-dust.359043.jpg

Після 8793 кілометрів дюн, гірських перевалів, скелястих доріг та різноманітних небезпек Перу, Болівії та Аргентини, екіпаж  Карлоса Сайнса та Лукаса Круса на PEUGEOT 3008DKR Maxi   отримав неймовірну перемогу на 40-му Ралі Дакар.

Цей третій поспіль успіх команді Peugeot Total  у найбільш жорстокому ралі в світі,  відображає комерційний успіх PEUGEOT 3008 SUV, який був визнаний  Автомобілем року в Європі у 2017 році.

Також у 2018 році PEUGEOT відзначає 30-річчя першої перемоги в цьому легендарному змаганні: в 1987 році Арі Ватанен та Бернар Жиру посіли першу сходинку п'єдесталу пошани за кермом PEUGEOT 205T16 Grand Raid.

 Повернувшись до участі в ралі-рейдах у 2015 році, команда PEUGEOT зробила свій внесок в історію ралі Дакар і здобула ще три перемоги: у 2016 році з PEUGEOT 2008DKR, в 2017 завоювала три перші сходинки п'єдесталу з PEUGEOT 3008DKR та нарешті в 2018 за кермом нового PEUGEOT 3008DKR Maxi.

Відмінний спосіб завершення 10 000 кілометрів високооктанової міці та пригод!

PEUGEOT 3008DKR MAXI

PEUGEOT 3008DKR пережив масштабні зміни, які  підготували болід до викликів ралі Дакар 2018. Технічна команда PEUGEOT SPORT перевершила себе, аби левиця була ще більш надійною, стабільною та потужною! 

Маршрут 40-го ралі Дакар виявився особливо вимогливим до механічної складової. За результатами цього вибагливого тесту на витривалість довжиною 9000 кілометрів, PEUGEOT 3008DKR Maxi не тільки виграв 7 з 13-ти етапів, але і продемонстрував чудову надійність.

Дизайн нового PEUGEOT 3008DKR Maxi моделювавлся на стандартному позашляховику PEUGEOT 3008, з 3,0-літровим двигуном з подвійним турбонаддувом, лояльним до філософії PEUGEOT з двоколісним приводом. Найбільш помітною зміною є те, що він на 20 см ширше, ніж його попередник, що забезпечує більшу стійкість автомобіля при швидкості. Підвіска також налаштована, щоб зробити автомобіль більш маневреним і чуйним.

Довжина 4312 мм
Ширина 2400 мм
Висота 1799 мм
Колісна база 3000 мм
Привід на два колеса
Двигун 340-сильний V6 з подвійним турбонаддувом
Крутний момент 800 Нм
Коробка передач Секвентальна
Гальмівні диски 355 мм
Ємність паливного баку 400 л

НАШІ ГЕРОЇ

З ПУСТЕЛІ - НА ДОРОГИ

НАЙКРАЩЕ З ПЕРЕГОНІВ